Domenyk La Terra opowiada o tworzenia trików żonglerskich dla siebie i publiczności, szkole cyrkowej i dzieli się filmem, jak zacząć żonglować. Sprawiają mi przyjemność zarówno techniczne, jak i kreatywne aspekty żonglowania. Postrzegam żonglowanie zarówno jako sport, jak i formę sztuki i staram się trenować oba aspekty w równym stopniu. Lubię ćwiczyć żonglowanie […]
Buskerzy
Sam Goodburn jeździ po linie na monocyklu, żongluje i próbuje przekonać publiczność, że ciasteczka to nowa dyscyplina cyrkowa.
Richard Filby o codziennym występowaniu na ulicy i jak umiejętność przemówień publicznych pomaga mu w rozwijaniu umiejętności cyrkowych.
Gitarzysta i kompozytor Geordie Little: Nie interesuje mnie granie rzeczy, które inni ludzie chcą usłyszeć tylko po to, aby zarobić na życie.
Umami Dancetheatre opowiadają, co robią, gdy nie tańczą i dlaczego uważają, że busker musi zacząć od poznania samego siebie.
Wywiad z Bine Maringer o byciu artystką i przedsiębiorcą, dlaczego musisz myśleć o swoim wieku tworząc pokazy i programowaniu festiwali.
ariane o łączeniu występów artystycznych z aktywizmem, jej liście żonglujących kobiet i tym, co jest ważne w życiu.
Andrea Mineo o stereotypowym postrzeganiu klaunów, jego definicji poczucia humoru i wciąganiu ludzi do zabawy.
Mariusz Goli to gitarzysta, kompozytor i busker. Lubi zmiany, więc regularnie wyrusza w trasy po polskich miastach. Uwielbia improwizować.